H Audi παρουσιάζει στη Σαγκάη το e-tron Sportback Concept, που δίνει μια πολύ σαφή ένδειξη για το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της, που θα είναι διαθέσιμο το 2019.

Η επιλογή να εμφανιστεί για πρώτη φορά στην κινεζική μητρόπολη είναι φυσικά καλά μελετημένη, μιας και η Κίνα είναι ήδη η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ενδεικτικό για αυτό είναι πως στην επικράτειά της υπάρχουν ήδη 170.000 σταθμοί φόρτισης, ενώ μέχρι το τέλος της χρονιάς που διανύουμε θα προστεθούν άλλοι 100.000.

Αν μάλιστα οι σταθμοί αυτοί διαθέτουν παροχή συνεχούς ρεύματος οι μπαταρίες των 95 kWh του Audi e-tron Sportback, οι οποίες είναι τοποθετημένες στο δάπεδο, αποκτούν μέσα σε 30 λεπτά ενεργειακό περιεχόμενο για 400 χιλιόμετρα. Η μέγιστη αυτονομία που μπορούν να παρέχουν είναι έως και 500 χιλιόμετρα με βάση τον κύκλο NEFZ, η φόρτιση μπορεί να γίνει ενσύρματα ή ασύρματα (επαγωγικά), ενώ τροφοδοτούν συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες.

Ο ένας από αυτούς κινεί τους εμπρός τροχούς και οι 2 τους πίσω, εξασφαλίζοντας έτσι και την τετρακίνηση quattro. Παράλληλα οι μηχανικοί της Audi λένε πως η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευστάθεια και κολακεύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά χάρη στη δυνατότητα στοχευμένης κατανομής της ροπής στους πίσω τροχούς.

Η συνδυαστική ισχύς των 3 ηλεκτροκινητήρων φτάνει τα 320 kW (435 ίπποι), ενώ με boost ανεβαίνει στα 370 kW (503 ίπποι), που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,5 δεύτερα και μια τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη, για λόγους κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, στα 210 χλμ. ώρα.

AUDI E TRON SPORTBACK 10A

Στο εσωτερικό του Audi e-tron Sportback κυριαρχούν οι οθόνες, ενώ οι χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι. Κι αυτό χάρη στις σεβαστές εξωτερικές του διαστάσεις αλλά και στο μικρότερο όγκο που καταλαμβάνουν οι ηλεκτροκινητήρες σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό σύνολο και τα παρελκόμενά του. Όσο για τις μπαταρίες βρίσκονται στο δάπεδο. Πηγή: Audi.

Σε ότι αφορά την εμφάνισή του το e-tron Sportback συνδυάζει στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Audi με ιδιαίτερα μοντέρνα. Παράλληλα οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας δεν άφησαν ανεκμετάλλευτες τις ουσιαστικά ανύπαρκτες ανάγκες ψύξης των ηλεκτροκινητήρων και έτσι ελαχιστοποίησαν τις εισαγωγές αέρα, δημιουργώντας ένας σύγχρονο και εντυπωσιακό εμπρός μέρος με μια ανάλογη μάσκα Singleframe.

Ταυτόχρονα έχει χρησιμοποιηθεί και όλη η σύγχρονη τεχνολογία φωτισμού (LED Matrix) που είχαν στη διαθέση τους οι μηχανικοί και μάλιστα και για τους προβολείς και για τα πίσω φώτα.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι μεγάλες οθόνες αφής καθώς και το επόμενο στάδιο εξέλιξης του Audi Virtual Cockpit (ψηφιακός πίνακας οργάνων), ενώ και εδώ έχει αξιοποιηθεί ο μικρότερος όγκος των ηλεκτροκινητήρων. Έτσι σε συνδυασμό με το σεβαστό μήκος των 4,90 μέτρων και το μεταξόνιο των 2.930 χιλιοστών, έχουν εξασφαλιστεί ιδιαίτερα άνετοι χώροι για τους επιβάτες. Όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο που έχει και χαρακτήρα Gran Turismo.

 

Σχόλια

Σχόλια