Από την ώρα που ο Μαρινάκης αποφάσισε να κατέβει στο διαγωνισμό για να διεκδικήσει τηλεοπτική άδεια ήταν βέβαιο ότι θα έδινε όσα χρειάζονταν μέχρι τέλους ακόμη κι αν ήταν να κερδίσει την τελευταία (τέταρτη) άδεια. Κι έτσι έγινε!

Ο ηγέτης των «ερυθρολεύκων» κατάφερε να πάρει μια από τις τηλεοπτικές άδειες, αφού χρειάστηκε να δώσει 73,9 εκατομμύρια ευρώ για να την αποκτήσει.  Πρόκειται για τη δεύτερη καλύτερη πρόταση που κατατέθηκε, κάτι που δείχνει ότι ο Μαρινάκης θα κουνούσε γη και ουρανό, για αυτό μπήκε και ο ίδιος μέσα στο «σπίτι» του «big brother».

Στόχος του Μαρινάκη πλέον είναι να δημιουργήσει ένα Μεγάλο Ειδησεογραφικό Κανάλι, στο οποίο σαφώς θα πρωταγωνιστεί και σε επικαιρότητα και σε ψυχαγωγία.

Αυτό δε που θα πρέπει να ξέρουν οι πάντες είναι πως πλέον ο Ολυμπιακός βρήκε τη δική του τηλεοπτική στέγη για τη μετάδοση ίσως όλων των αγώνων όλων των αθλημάτων του! Με λίγα λόγια θα προσπαθήσει να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα όλων των τμημάτων του Ολυμπιακού!

Έτσι, αποδεικνύει πως είναι το «καλύτερο παιδί του Πειραιά» σε Ολυμπιακά συναισθήματα και ιδεώδη, ακολουθώντας το όνειρο του Σωκράτη Κόκκαλη, που όμως δεν μπόρεσε τελικά να επενδύσει σε ένα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλι με το TV Magic, καθώς τότε η απερχόμενη διαπλοκή ήταν στα «ντουζένια» της… Έλυνε και έδενε, οπότε δεν άφηνε να μεγαλώσει τίποτα άλλο πλην της ίδιας δίπλα της…

Σήμερα, πάντως, ο Μαρινάκης πήρε κανάλι και δείχνει ότι πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη της ερυθρόλευκης Οικογένειας.  Θέλει να στοχεύσει δηλαδή πρωτίστως σε μια αγορά 60% plus, γιατί τόσοι έχουν καταγραφεί ότι είναι συνολικά οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού με βάση τη μοναδική (επίσημη και αξιόπιστη) καταμέτρηση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα από το περιοδικό «Red Believers» και την εταιρεία μετρήσεων «Καπα Reaseherch».  Η δύναμη και η εμπορικότητα της ομάδας του Ολυμπιακού σε κάθε άθλημα, ο θρυλικός κόσμος του, έχουν τεράστια -μοναδική αναλογικά σε παγκόσμιο επίπεδο- υπεραξία… Όπως παντού, λοιπόν, πόσω μάλλον στα Media και δη σε ένα ελεύθερο πανελλήνιας εμβέλειας κανάλι και όχι μόνο. Για αυτό ο στόχος του κ. Μαρινάκη είναι το κανάλι να βάζει πάντα πρώτο, πάνω απ’ όλους και όλα, τον Ολυμπιακό!

Κι έτσι, με αυτόν τον τρόπο, θα μπορεί κιόλας να βοηθάει οικονομικά και εμπορικά και τα υπόλοιπα τμήματα των Πειραιωτών, ισο-μοιράζοντας την εμπορικότητα τους, με αμοιβαίο και αμφίπλευρο τρόπο… 

 

Σχόλια

Σχόλια